Webshop Marketing szolgáltatás

Kezdő kép
Mi vagyunk

Mi az a Webshop Marketing szolgáltatás?

A teljes Webáruház marketing szolgáltatást azért hoztuk létre, hogy hogy azon a két legfontosabb területen tudjunk segíteni a webáruház tulajdonosoknak, ahová a leginkább szükséges a szakmai kompetencia.

Ez a két terület a PPC (pay per click, azaz fizetett hirdetések) és a SEO (Search Engine Optimization), vagyis a keresőmotorok organikus találataira fókuszáló tevékenység.

Ez a szolgáltatásunk tehát webshopoknak kínál olyan alap marketing szolgáltatást, ami tartalmazza mind a PPC-t, mind a SEO-t.

Kinek ajánljuk ezt a szolgáltatást?

Olyan webshopoknak ajánljuk a Webshop Marketing szolgáltatásunkat, akik szeretnék profi kézben tudni Google Ads és Meta (Facebook, Instagram), TikTok, kampányaikat és egyben szeretnék erősíteni az organikus jelenlétüket is SEO-val.

Fontos számukra hogy időben és megfelelő minőségben fussanak a hirdetéseik.

Szintén fontosnak tartják a folyamatos kommunikációt és a közös gondolkodást, ötletelést az online kampányaik kapcsán

Tapasztalatunk szerint három lehetséges eset van, amikor érdemes egy ügynökség kezébe adni ezeket a feladatokat. Ha ebből a háromból legalább egy nálad is igaz, akkor érdemes megfontolnod, hogy felkeress bennünket!

  1. Nincs időd foglalkozni a PPC-vel vagy a SEO-val.
  2. Nincs megfelelő kompetenciád ezen tevékenységekhez.
  3. Nincs kedved foglalkozni, az energiádat inkább a termékeidre, szolgáltatásaidra fókuszálnád.

Mit tartalmaz a Webshop Marketing szolgáltatás?

A Webshop Marketing szolgáltatás a következőket tartalmazza:

PPC

  • Teljes körű Google Ads hirdetéskezelés
  • Teljes körű Meta hirdetéskezelés
  • Teljes körű TikTok
  • Hirdetésszövegek írása
  • Képi bannerek gyártása
  • Analitikai beállítások

SEO

  • SEO Elemzés
  • SEO stratégia kialakítása
  • Havi 4db Backlink poszt (poszt megírása, és elhelyezése külső oldalakon backlinkel az oldaladra)
  • Havi 4db 2000-3000 karakteres blogcikk írása a saját oldaladra
  • Riportálás és elemzés

Általános

  • Folyamatos email és telefonos kapcsolattartás (Mi nem tűnünk el!)
  • Kijelölt PPC szakértő, akivel tarthatod a kapcsolatot (Nincs account manager!)
  • Havi riportok
  • Havi online meetingek, közös ötletelés
  • Egy egész csapat marketing tudása és tapasztalata

Mennyibe kerül?

A Webshop Marketing szolgáltatás szolgáltatásunk havidíja 380.000 HUF + áfa.

Fontos tudnivalók

  • A hirdetéskezelés havidíja nagyban függ a feladatok mennyiségétől és jellegétől, valamint a hirdetésekre fordított összeg nagyságától, de a mi ügyfeleink jellemzően beleférnek ebbe az összegbe.
  • Ez az ajánlat legalább 3 hónaposszerződéskötésre vonatkozik.
  • Hosszabb elköteleződés esetén további kedvezményekis igénybe vehetők!
  • Az ajánlat előrefizetésesszerződésre vonatkozik.

Add meg az elérhetőségedet és munkatársunk hamarosan keresni fog a részletekkel:

Miért dolgozz az Adlabbal?

  1. Mert nagy tapasztalatunkvan webshopok és b2c vállalkozások marketingjének managelésében.
  2. Mert Google Ads ügynökség vagyunk, minden munkatársunk vizsgázott Google Ads szakértő.
  3. Az Adlabnál nincsenek projekt vagy account managerek.Nálunk közvetlenül azzal a szakemberrel tartod a kapcsolatot, aki a fiókodat kezeli. Nincsenek felesleges körök, nincsenek “nem tudom, megkérdezem a fiókkezelőt” tipusú válaszok.
  4. Mert más ügynökségekhez képest gyorsan (max. 1-2 óra) és érthetően válaszolunk,kommunikálunk. Türelmesek vagyunk, elmagyarázzuk, hogy mit miért csinálunk. - Ezt olyan ügyfeleink mondták, akik megjártak már más ügynökséget.
  5. Nálunk a fiók a tiéd.Mi kezeljük, de neked teljes hozzáférésed és rálátásod van mindenre.
  6. Mert rugalmasak vagyunk.Vannak ugyan sablonjaink és kidolgozott módszereink, de ha a te igényeid, problémád más megoldást követel, akkor mi alkalmazkodunk és nem te.
  7. Nem foglalkozunk mindennel is.Mi csak fizetett hirdetésekkel és ahhoz kapcsolódó feladatokkal foglalkozunk és ezért ebben vagyunk a legjobbak. Nem forgácsolódnak szét az energiáink PR kampányokon, SEO projekteken, fotózáson. 100%-ban az ügyfeleink PPC eredményeire koncentrálunk.
  8. Mert mindig elérhetőek vagyunk.A csapat egyik előnye ott mutatkozik meg egy szabadúszóhoz képest, hogy mindig van valaki készenlétben, ha épp a te fiókkezelőd szabadságon van, vagy beteg. Mi ilyenkor sem hagyjuk magadra.
  9. Mert nem csak egy ember tudásátvásárolod meg. Szintén a csapat előnye, hogy sokkal több tapasztalat, tudás halmozódik fel benne. Ez ugyan más ügynökségeknél is így lenne, de a jó hír, hogy mi meg is osztjuk ezt a tudást egymással a heti oktatásaink alkalmával. Így közösen tudunk kidolgozni és ötletelni minden ügyfelünk adott problémáján.
  10. Próbálunk mindig proaktívaklenni. Ez sokszor nehéz, de tudatosan dolgozunk azon, hogy senki ne égjen ki és mindig legyen energia arra, hogy minden ügyfelünk egy kis pluszt kapjon.
  11. Felelősséget vállalunkazért amit csinálunk. Előfordul, hogy hibázunk (bár szerencsére egyre ritkábban), ilyenkor nem bujkálunk, nem hárítunk! Azon dolgozunk, hogy legközelebb még jobban csináljuk a dolgainkat és ne forduljon elő többet az adott hiba.
  12. Abban hiszünk, ha mi boldogok és kiegyensúlyozottak vagyunk,akkor sokkal többet és jobbat tudunk adni ügyfeleinknek. Így nálunk nem elvárás a heti 40 óra munka, vagy a túlóra. Figyelünk arra, hogy ne égessük ki magunkat, hiszen így lehetünk többek a versenytársainknál és így adhatunk sokkal többet ügyfeleinknek.

Mi fog történni, ha úgy döntesz, hogy dolgozzunk együtt?

  1. Lépés: Dáviddal fogsz beszélgetni,hogy mi az a probléma, amire megoldást keresel és mi ebben hogyan tudnánk segíteni.
  2. Lépés: Megállapodást kötünk.Klasszikus határozatlan idejű szerződés, semmi extra.
  3. Lépés: Szervezünk egy “kick-off”meetinget, ahol már Dávidon kívül jelen lesz az a csapattag is, akivel a munka operatív része zajlani fog. Itt átbeszéljük újra a problémát, de már részletesen, célokat tűzünk ki, kitaláljuk a folyamatokat, munkamódszereket, kommunikációt, stb… Ezenkívül rengeteg kérdésünk lesz a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, ami ahhoz fog kelleni, hogy jól kitaláljuk a nagybetűs STRATÉGIÁT.
  4. Közben túlesünk a technikai dolgokonis. Hozzáférések, mérések, fiókok, jogosultságok, platformok. Minden technikai nyalánkság. Nem baj, ha most nem érted, el fogjuk magyarázni.
  5. Elkezdünk dolgozni.Kitaláljuk a kezdeti stratégiákat és el is kezdjük őket megvalósítani. Létrehozzuk a kampányaidat, hirdetéseidet. Gyakorlatilag berúgjuk a motort.
  6. Folyamatosan elemzünk és monitorozunk.Figyeljük a költéseidet és hogy mennyire haladunk a kitűzött célok felé. Ez mind-mind a mi felelősségünk. Ha úgy látjuk, hogy meg kell ragadni a kormányt, akkor ezt is megtesszük. Ezt hívja a szakma optimalizálásnak.
  7. Közben folyamatosan kommunikálunkis. Napi, heti, havi rendszerességgel, ahogy a projekt megkívánja. Telefonon, emailben, online, ahogy neked a legkényelmesebb.
  8. Riportálunk.Érthetően. De ne csak számokat képzelj el. Elmondjuk, hogy mit kell látni, mi mit látunk és hogyan képzeljük a továbbiakat. Ez kvázi egy beszélgetés, beszámoló az időszak (általában havonta) eredményeiről. Arról is tájékoztatunk és elmondjuk a véleményünket, ami nem a szerződés része, de hisszük, hogy neked hasznos infó és javíthat az eredményeiden.
  9. Kezdődik minden elölről.Az adatok tükrében újra nekiesünk a kampányoknak, hirdetéseknek, monitorozunk, elemzünk, riportálunk, javaslunk, beszélgetünk. Optimize, Communication, Sleep, Repeat :)
kép galéria

Kiknek ajánlott a szolgáltatásunk és milyen cégekkel szeretünk együtt dolgozni?

  1. Akik hosszútávongondolkoznak.
  2. Akik nem a gyors meggazdagodásratörekszenek.
  3. Akik termékeikkel, szolgáltatásaikkal valóban jobb hellyé szeretnék varázsolni a világot.
  4. Akik folyamatosan azon dolgoznak, hogy a saját üzletük is fejlődjön.
  5. Akik a marketingre nem mint csodafegyverre,hanem a cégük kommunikációjának eszközére tekintenek.
  6. Akik a saját szektorukban, piacukon a legjobbak közé akarnak tartozni.
  7. Akik szeretik a saját munkájukat.
  8. Akik hisznek az emberi értékekbenés kapcsolatokban.
  9. Akik elfogadják mások véleményét.
  10. Akik közösen gondolkodni és nem irányítani szeretnének.

Azért, mert mi is a fentiekben hiszünk a fentiekre törekszünk, így a szinergiában nem lehet hiba.

Mi vagyunk

Amennyiben maradt még benned kérdés, keress bizalommal!